شناسهٔ خبر: 105098 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

بررسی نهایی برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش

آزمون استخدامی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به بررسی نحوه برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش می‌پردازد.

به گزارش «نماینده» اخذ گزارش و بررسی نهایی موضوع نحوه برگزاری آزمون استخدامی (۵۰۰۰ نفر) در آموزش و پرورش و تطابق با قانون الحاق دو تبصره به ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی با حضور معاونین توسعه مدریریت و پشتیبانی و فناوری نیروی انسانی این وزارتخانه در دستور کار کمیسیون آموزش مجلس قرار دارد.

همچنین با حضور وزیر علوم، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ و رئیس دیوان محاسبات کشور بررسی نهایی موضوع دانشجویان بورسیه انجام می‌شود.

همچنین ضمن ارائه گزارش سفر اعضای کمیسیون به کشور ژاپن، وزیر آموزش و پرورش نیز به منظور پاسخ به سوالات نمایندگان در جلسه کمیسیون آموزش حضور می‌یابد.

لایحه موافقتنامه همکاری بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری پرتغال در حوزه‌های زبان، آموزش، فرهنگ، ورزش، جوانان، گردشگری و رسانه‌های جمعی بررسی می‌شود.

بررسی لایحه یک فوریتی تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ثبت اختراعات و بررسی پیشنهادهای برنامه ششم توسعه از دیگر دستورهای کاری اعضای کمیسیون آموزش است.

در هفته آینده کمیسیون مشترک ساماندهی خدمات رسانی به روستاها نیز به ادامه رسیدگی به طرح یک فوریتی ساماندهی خدمات رسانی به روستاها می‌پردازد.

نظر شما