شناسهٔ خبر: 104933 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

ایرانپور:‌ هرگونه اظهارنظر در مورد مذاکرات در چارچوب منافع ملی باشد

ایرانپور43 یک نماینده مجلس بر لزوم رعیات خطوط قرمز در اظهارنظرها درباره مذاکرات هسته‌ای تاکید کرد و گفت که هر گونه اظهارنظر در این رابطه باید در چارچوب مصالح و منافع ملی باشد.

به گزارش «نماینده» علی ایرانپور عنوان کرد: ‌موضوع مذاکرات و توافقات و پی‌گیری‌های بعد از آن یک روند طولانی است که کشور، مسئولین نظام و مجلس چندین سال است درگیر آن هستند. چیزی که مشخص است این است که مذاکرات، ارتباط مستقیمی با مصالح و منافع ملی کشور دارد و اگر بناست در رابطه با مذاکرات، اظهارنظری شود باید در چارچوب منافع و مصالح ملی کشور، منویات مقام معظم رهبری و خطوط قرمزی که ایشان مشخص کرده‌اند باشد.

او ادامه داد: درحال حاضر در برهه حساسی قرار داریم، مذاکرات به فرجام رسیده و توافقات اولیه صورت گرفته است؛ مراحلی نیز باید طی شود که احتیاج به فضایی آرام در کشور داریم. ضمن این که وظیفه داریم از خطوط قرمز نظام و رهبری دفاع کنیم و منافع ملی را بر منافع حزبی، گروهی و جناحی ترجیح بدهیم و از هرگونه صحبت‌هایی که می‌تواند باعث اختلاف بین جناح‌های سیاسی و مسئولین شود خودداری کنیم.

نماینده مردم مبارکه خاطرنشان کرد: قطعا بررسی توافقات در مجلس وظیفه‌ای است که نمایندگان باید انجام دهند اما در یک فضای به دور از هرگونه جنجال و هیاهو. مصالح و منافع ملی باید مد نظر همه ما باشد؛ چرا که هر گونه اختلاف و دوقطبی شدن جامعه به سود رژیم صهیونیستی و دشمنان نظام و اسلام و کشورهایی است که عناد خود را با جمهوری اسلامی نشان داده‌اند.

ایرانپور تاکید کرد: این‌ها منتظرند از فضای به وجود آمده در راستای اختلاف‌افکنی و دوقطبی کردن جامعه استفاده ببرند و بتوانند نیات پلید خود را دنبال کنند. ما باید هشیار باشیم و مسئولین نیز توصیه‌های مقام معظم رهبری را جدی بگیرند و از ورود به مسائل حاشیه‌ای و اختلاف‌افکنی خودداری کنند.

نظر شما