شناسهٔ خبر: 104616 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

شاکری:

هاشمی دچار خطای راهبردی شده است/یک موی سر کوخ‌نشینان به تمام زندگی کاخ‌نشینان می‌ارزد

شاکری عضو شورای شهر تهران با اشاره تاکیدات امام و رهبر معظم انقلاب در مبارزه با زندگی اشرافی گفت: آقای هاشمی بهتر است تجدید نظری به حال و گذشته خود کند تا متوجه خطای راهبردی که به آن دچار شده است، شود.

به گزارش «نماینده»، مجتبی شاکری عضو شورای شهر تهران، در واکنش به اظهارات اخیر هاشمی مبنی بر اینکه «دیروز در کوچه روستاهایشان می‌گشتند و امروز انقلابی شدند»، گفت: به نظر من این سخن آقای هاشمی در مقابل نظرات و کارهای دیگری که آقای هاشمی انجام داده است بسیار کوچک است.

وی با اشاره به هوشمندی خاص مردم کشورمان خاطرنشان کرد: اینکه آقای هاشمی نتوانست بعد از دو دوره ریاست جمهوری برای مجلس شورای اسلامی رای بیاورد و در انتخابات سال ۸۴ نیز در مقابل فردی که برای مردم ناشناخته بود، بازنده شد، نشانه آن است که استراتژی هاشمی دچار اشکال است که بهتر است تجدید نظری به حال و گذشته خود کند تا متوجه خطای راهبردی که به آن دچار شده است، شود.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه مردم انقلاب را با مؤلفه‌هایی که امام برای آنان تشریح کرده است، ‌ می‌شناسد، تصریح کرد:‌ امام خانه کوچکی در جماران و زندگی ساده‌ای داشت و زندگی هاشمی و فرزندانش ملاکی برای مردم نیست در حالی ملاک برای مردم تمام جملاتی که امام و رهبر معظم انقلاب درباره مقابله با زندگی اشرافیت عنوان کرده‌اند است که مردم به درستی آن را درک می‌کند.

شاکری با انتقاد به عملکرد هاشمی در برابر فرزندانش خاطرنشان کرد:  ما بسیاری از بزرگانی را داریم که فرزندان خود از مسیر انقلاب دور شده طرد کردند، بنابراین مردم به خوبی می‌دانند که در این مملکت یک موی سر کوخ‌نشین به تمام زندگی کاخ‌نشینان می‌ارزد.

وی در پایان با اشاره به انتظار مردم برای اجرای عدالت قضایی در کشورمان تصریح کرد: اقدام قوه قضائیه در رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی قابل تقدیر است که باید این امر ادامه یابد و ما امیدواریم در دوره آقای آملی به پرونده‌ فرمان ۸ ماده‌ای امام در مبارزه با مفاسد اقتصادی رسیدگی شود.

نظر شما