شناسهٔ خبر: 104582 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

قاضی پور:

وضعیت معلمان حق‌التدریسی پیش دبستانی باید سریعتر روشن شود

قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به تجمع معلمان حق التدریس پیش دبستانی در مقابل مجلس خواستار حل سریع تر مشکلات معلمان حق التدریس شد.

به گزارش «نماینده» در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس در تذکر شفاهی گفت: از ریاست مجلس خواسته ایم که نماینده ای برای رسیدگی به وضعیت معلمان حق التدریسی، نهضتی و شرکتی مشخص نماید زیرا این عزیزان از صبح خیلی زود در مقابل مجلس تجمع کرده اند و از فاصله بسیاری دور به تهران آمده اند تا اعتراض خود را به آزمون وزارت آموزش و پرورش ابراز نمایند.

قاضی پور افزود: قانون این امر را تصویب کرده است اما وزارت آموزش و پرورش تا کنون آن را اجرایی نکرده است.

وی ادامه داد:‌ سال گذشته قرار بود که وزارت آموزش و پرورش از معلمان حق التدریسی و شرکتی آزمون بگیرد و وضعیت آنها را مشخص کند. خواهشمندم که این موضوع مورد پیگرد جدی قرار گیرد تا عزیزانی که در مقابل مجلس تجمع کرده اند بدانند خواسته آنها مورد پیگیری نمایندگان مجلس قرارمی گیرد. متأسفانه دولت پیگیر امور مردم نیست.

ابوترابی فرد در پاسخ به این نماینده گفت: از کمیسیون آموزش و تحقیقات نماینده‌ای برای استماع سخنان تجمع کنندگان در مقابل مجلس در میان معلمان و مربیان حق التدریسی و شرکتی حضور یافته است. مصوبه مجلس به زودی در دستور کار کمیسیون مشترک با وزارت آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

 

نظر شما