شناسهٔ خبر: 104576 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: جام نیوز

وزیر عذر علی دایی را خواست+عکس

علی دایی

به گزارش «نماینده»، عابدینی در جدیدترین مطلبی که در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد با اشاره به ثبات روی نیمکت پرسپولیس در زمان مدیریتش در این باشگاه اشاره کرده و از احتمال برکناری برانکو ایوانکوویچ پرده برداشت.

عابدینی در این خصوص با انتشار تصویری از استانکو، سرمربی سال های دور پرسپولیس نوشت: «درود به یاران صمیمى. یاد استانکو بخیر. تمام شاگردانش از او به نیکى وبزرگى یاد می کنند.»

وی در ادامه با مقایسه شرایط کنونی پرسپولیس و اولین فصل حضور استانکو اعلام کرد: «در زمان ایشان نیز تیم ما شکست هاى سنگینى رو به خصوص در اول فصل تحمل کرد، اما در دستور کار باشگاه حفظ ایشان امرى ضرورى بود.»

 

عابدینی ادامه داد: «متاسفم که می گویم وقتى شخص اول ورزش به مدیر عامل دستور برکنارى على دایى را به هر قیمتى صادر می کند و حتى براى این کار دستور هزینه کردن مبالغ هنگفتى را ابلاغ می کند (به قول سیاسى و شهادت سردار). بعید نیست فردا برانکو و پس فردا دیگرى عوض نشود.»

 

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در خاتمه عنوان کرد: «باز هم درخواست من از شما حفاظت از تیم وحمایت از آن باید اولویت ویژه داشته باشد. انشاءالله بنده و دیگر دوستان نیز بیکار نخواهیم نشست و براى اعتلاى تیم خود تلاش می کنیم چه وزیر و اطرافیانش دوست داشته باشند یا نداشته باشند.»

اینستاگرام امیر عابدینی

نظر شما