شناسهٔ خبر: 104347 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: نامه

میهمان ویژه عادل فردوسی پور+عکس

کتاب فردوسی پور مجری برنامه ۹۰ در آخرین تمرین رسانه ورزش یک مهمان ویژه داشت.

به گزارش «نماینده»، خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی ایران که در تیم فوتبال رسانه ورزش عصویت دارند، در آخرین تمرین شبانه این تیم با یک اتفاق جالب مواجه شدند.

 

اعضای این تیم وقتی برای انجام تمرینات هفتگی به محل تمرین خود رفتند با یک کودک معلول مواجه شدند که کمتر از پنج سال سن داشت و مادرش مدعی بود که از طرفداران پر و پا قرص عادل فردوسی‌پور و مجری ۹۰ است. ‌

 

بازیکنان رسانه ورزش باور نمی‌کردند این کودک معلول خردسال - که متاسفانه توان ایستادن روی پاهای خود را نداشت - آنچنان که مادرش مدعی شده طرفدار فردوسی پور باشد.

 

کاپیتان سرشناس رسانه ورزش کمی بعد به محل تمرین رسید و در جریان ماجرا قرار گرفت. به سراغ کودک رفت و او را در آغوش گرفت تا خانواده کودک مشغول گرفتن عکس شوند.

 

واکنش کودک معلول تعجب همه را برانگیخت. هر چقدر خانواده وی می خواستند توجه او را به سمت دوربین موبایل‌ها جلب کنند موفق نمی شدند چراکه وی با نگاهی بهت آور و البته با لبخندی دوست داشتنی چشم از فردوسی‌پور بر نمی داشت.

 

بازیکنان رسانه ورزش تصمیم گرفتند در کنار این مادر و کودک معلول عکسی به یادگار بگیرند و جالب اینکه کودک همچنان بهت زده و با ذوق به مجری مورد علاقه اش خیره شده بود.

فردوسی پور

 

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۵-۱۷ ۲۳:۱۲ 0 0

    درود بر عادل جوانمرد
    
                                

نظر شما