شناسهٔ خبر: 104339 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

استاندار همدان خبر داد

سفر قریب‌الوقوع هیئت دولت به استان همدان

سفر استانی روحانی استاندار همدان با اشاره به این‌که سفر هیئت دولت در چند هفته آینده به همدان انجام می‌گیرد، گفت: سفر هیئت دولت به همدان بسیاری از گره‌های استان را رفع می‌کند.

به گزارش «نماینده» محمد ناصر نیکبخت ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان همدان با حضور هیئت نمایندگان نهاد ریاست جمهوری در استانداری اظهار داشت: سفر هیئت دولت به همدان ظرف چند هفته آینده و قریب‌الوقوع انجام می‌گیرد.

نیکبخت بیان کرد: سفر هیئت دولت به همدان بسیاری از گره‌های مانده همدان را باز می‌کند پس باید برنامه‌ها آماده و میزبانی در شأن لیاقت استان تاریخی، تاریخ‌دار و تاریخ‌ساز همدان و در شأن دولت تدبیر و امید باشد.

استاندار همدان گفت: نتیجه، شکل و برنامه‌ریزی سفر در سطح کشور باید رکورددار باشد و قطعاً برنامه سفر تا چند هفته آینده برگزار می‌شود.

نیکبخت خطاب به مدیران دستگاه‌ها و فرمانداران اظهار داشت: امور ضروری و تأثیرگذار با توجه به شرایط ضروری توسط مدیران دستگاه‌های دولتی اولویت‌بندی شود.

وی تأکید کرد: سفر هیئت دولت به همدان بسیار کارساز است که در پروژه‌های نیمه‌تمام و اساسی تأثیرگذاری بالایی دارد و مدیران دستگاه‌های دولتی باید طرح‌ها و برنامه‌های خود را برای ارائه در این سفر اولویت‌بندی کنند.

نیکبخت عنوان کرد: از مردم شریف و متدین و انقلابی همدان  انتظار داریم تا در سفر کاروان تدبیر و امید میزبانی شایسته‌ای را نشان دهند چرا که کاروان رئیس جمهور میهمان دولت نیستند و میهمانان مردم مؤمن همدان هستند.

 وی گفت: یکی از طرح‌هایی که در این سفر ارائه و مطرح می‌شود، پروژه آب‌رسانی از سد تالوار به همدان است که این سد ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تأمین شبکه است و بهره‌برداری از این طرح سبب می‌شود تا ۳ شهرستان ۱۰ شهر و ۵۱ روستای همدان از این آب منتفع شوند و در صورتی که از این پروژه حمایت مالی شود تا پایان ۹۵ به بهره‌برداری می‌رسد.

 نیکبخت افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی تمام تلاش خود را به‌ کار گیرند تا برنامه سفر دولت به همدان به بهترین و شایسته‌ترین نحو برگزار شود.

نظر شما