شناسهٔ خبر: 104216 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

موضع گیری اخیر هاشمی به عقبه انقلابی او لطمه شدیدی وارد می کند

پژمانفر431 عضو کمیسیون فرهنگی گفت: هرگاه شاهد چنین موضعگیری های از جانب آقای هاشمی هستیم احساس تاسف باید خورد زیرا چنین حرف ها و صحبت هایی به سابقه و عقبه انقلابی وی لطمه شدیدی وارد می کند.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره صحبت‌های اخیر آقای هاشمی رفسنجانی مبنی بر انقلابی شدن بعضی از روستاییان، گفت: مردم ایران به قدری فهیم و دقیق هستند که تمامی این نوع موضع‌گیری ها و حرف‌های اهانت آمیز را رصد می‌کنند و در مواقع بزنگاه بر اساس چنین رفتارهایی تصمیم گیرند. باید قضاوت در مورد چنین موضع‌گیری‌هایی را بر عهده خود مردم قرار دارد.

وی ادامه داد: تمامی این صحبت‌ها نزد مردم باقی می‌ماند و آنها می‌دانند چنین حرف‌هایی نه از روی منطق گفته شده و نه دارای ریشه تفکری است. بازخورد چنین موضع گیری‌ها و اهانت‌هایی به مردم در زمان نتیچه گیری و حضور مردم در صحنه بروز و ظهور خواهد کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی تاکید کرد: هرگاه شاهد چنین موضع‌گیری‌های از جانب آقای هاشمی هستیم احساس تاسف باید خورد زیرا  چنین حرف‌ها و صحبت‌هایی به سابقه و عقبه انقلابی وی لطمه شدیدی وارد می‌کند.  

نظر شما