شناسهٔ خبر: 104205 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ژنرال صهیونیست: باید به ایران حمله کرد

اسرائیل مشاور سابق امنیتی نتانیاهو به وی هشدار داده که توافق وین منجر به تعطیلی برنامه هسته‌ای ایران نشده و بنا بر این باید بالاخره یک روزی به ایران حمله کرد.

به گزارش «نماینده»، ژنرال «یاکوف آیدرور» مشاور امنیتی سابق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به وی در خصوص تبعات نظامی برچیده نشدن برنامه هسته‌ای ایران هشدار داده است.

بر اساس گزارش نشریه صهیونیستی «جروزالم‌پست» آیدرور با توجه به انعقاد توافق وین میان ایران و ۱+۵ گفته: «این توافق لزوماً یک روز به استفاده از زور علیه ایران و متوقف کردن مسابقه تسلیحاتی به سمت بمب اتم منجر خواهد شد.»

اسرائیل تنها دارنده زاردخانه اتمی در خاورمیانه است که البته با توجه به عدم گردن نهادن این رژیم به بازرسی‌های آژانس بین المللی انرژی اتمی، هنوز تصویری از اندرونی برنامه اتمی گسترده صهیونیست‌ها در صحرای دیمونا و دیگر مناطق سرزمین‌های اشغالی منتشر نشده است.

ژنرال آیدرور در هشدارنامه خود به نتانیاهو نوشته: «روشن است که توافق وین برای تأخیر انداختن در برنامه اتمی تسلیحاتی ایران امضاء شده و نه برای پایان دادن به این برنامه. پس نتیجه می‌گیریم وقتی این برنامه مجدداً به سمت و سوی اولیه خود (یعنی ساخت بمب) برود، با مشکلاتی جدی‌تر و سخت‌تر روبرو خواهیم بود.»

این ژنرال صهیونیست افزود: «بهر حال دلیلی برای وحشت وجود ندارد. این توافق به سقوط اسرائیل منجر نخواهد شد و در بهترین حالت می‌تواند زمان بیشتری برای آمادگی جهت رویارویی با چالش ایران برای اسرائیل بخرد.»

نظر شما