شناسهٔ خبر: 104171 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دعوت کواکبیان از ظریف برای پاسخ به ابهامات برجام

کواکبیان کنگره مردم سالاری عضو هیأت رئیسه مجمع عمومی عادی خانه احزاب گفت:‌ احزاب کشور پشتیبان برنامه نظام جمهوری اسلامی در توافق هسته‌ای هستند

به گزارش «نماینده»، مصطفی کواکبیان عضو هیأت رئیسه مجمع عمومی عادی خانه احزاب در سومین نشست مجمع عمومی عادی خانه احزاب که صبح امروز در وزارت کشور برگزار شد، گفت: روز گذشته سالروز صدور فرمان مشروطیت بود که این امر نشان می‌دهد بی‌شک احزاب در ایران هم‌زاد پارلمان به‌وجود آمدند ولی نمی‌دانیم چرا با کمال تأسف احزاب در ایران علی‌رغم حضور در عرصه‌های مختلف نظام، همچنان به جایگاه خود دست نیافتند.

کواکبیان با توجه به اقدامات اجرایی خانه احزاب برای دعوت از احزاب و تشکل‌های سیاسی خاطرنشان کرد: برای ۱۸۶ حزب و تشکل سیاسی دعوت‌نامه‌ای برای حضور در مجمع عمومی عادی خانه احزاب ارسال شد و تأییدیه دریافت نامه انجام شده است.

عضو هیأت رئیس مجمع عمومی خانه احزاب اظهار داشت: امروز در شرایطی مجمع عمومی خانه احزاب برگزار می‌شود که نظام مقدس جمهوری اسلامی با توافق هسته‌ای، اقتدار و صلابت خود را در عرصه بین‌الملل به اثبات رساند و ان‌شاءالله با پشتیبانی احزاب، برجام جنبه اجرایی پیدا خواهد کرد.

وی ضمن حمایت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای خاطرنشان کرد: احزاب کشور اعم از جریان‌های اصولگرا، اصلاح‌طلب، مستقل یا میانه و اعتدال، پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران در توافق هسته‌ای هستند.

کواکبیان در پایان تصریح کرد: خدا را شاکریم که در این زمینه هیچ اختلافی بین احزاب وجود ندارد و از آقای ظریف دعوت می‌کنیم در نشست با احزاب کشور پاسخگوی سوالات و احیانا ابهامات برجام باشند که شورای مرکزی مجمع خانه احزاب پیگیر برگزاری این جلسه است.

نظر شما