شناسهٔ خبر: 104007 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

در حوادث پزشکی اخیر گزارشاتی داریم که اگر افشا شود برخی آقای نمی‌توانند در ایران بمانند

ناصرسراج سراج درباره حوادث اخیر پزشکی گفت: سازمان بازرسی کل کشور به موضوع ورود کرده ولی گزارش‌ها خیلی سنگین است و ما از نظر قانونی نمی‌توانیم آنها را افشاء کنیم و اگر گوشه‌ای از گزارشات مطرح شود فکر نمی‌کنم آقایان بتوانند در ایران بمانند.

به گزارش «نماینده»، ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه مراسم روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی و اعطای دومین جایزه حقوق بشر اسلامی، در رابطه با پرونده اختلاس ۷۰ میلیاردی گفت: این پرونده مربوط به یک بدهی بانکی در کرج بود که متهم پس از اخذ پول‌ها به خارج از کشور گریخته است و سازمان بازرسی در حال پیگیری این پرونده است.

وی در رابطه با سیلاب اخیر و پیگیری این موضوع گفت: تهیه این گزارش زمان زیادی می‌طلبد و اکنون در حال بررسی تمام استان‌های سیل‌زده هستیم و می‌خواهیم کاری جامع انجام دهیم و هم‌اکنون بازرسان ما مشغول جمع‌آوری مدارک هستند.

سراج در رابطه با موضوع فساد در فوتبال و ورود سازمان بازرسی به این موضوع گفت: ما همواره پیگیر این موضوع هستیم و در رابطه با فساد گزارش می‌دهیم، اکنون نیز مستقریم و همه تخلفات را بررسی می‌کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با موضوع دو پزشک در اردبیل و ممسنی گفت: درخصوص این دو پزشک مدارک و مستندات زیادی داریم ولی بخاطر برخی مسائل نمی‌توانیم آن را بیان کنیم.

وی افزود: گزارش‌های خوبی داریم که اگر افشا شود چیزی برای آقایان نمی‌ماند.

سراج تصریح کرد: سازمان بازرسی کل کشور به موضوع ورود کرده ولی گزارش‌ها خیلی سنگین است و ما از نظر قانونی نمی‌توانیم آنها را افشاء کنیم و اگر گوشه‌ای از گزارشات مطرح شود فکر نمی‌کنم آقایان بتوانند در ایران بمانند.

نظر شما