شناسهٔ خبر: 103944 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما

توافق با ایران خطر جنگ را افزایش می دهد

نتانیاهو نخست وزیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی در کنفرانس سازمانهای مهم یهودی آمریکا درباره توافق با ایران گفت: این توافق خطر جنگ را افزایش می دهد.

به گزارش «نماینده» بنیامین نتانیاهو مدعی شد:  توافق هسته ای ایران باعث مسابقه تسلیحاتی در خاورمیانه خواهد شد که این یک کابوس است.

وی افزود : مخاطرات توافقنامه هسته ای این است که این توافقنامه باعث می شود ایران پول داشته باشد و اقدام به تامین مالی تهاجم خود در منطقه و ترورسیم در دنیا بکند. در نتیجه توافق، تروریسم بیشتر خواهد شد و مردم بیشتری کشته خواهند شد.  

وی مدعی شد ایران توانایی تسلیحات هسته ای می خواهد و این کشور تخفیف تحریم ها را می خواهد. قرار بود که مذاکرات باعث شود که ایران بین این دو را انتخاب کند اما درعوض این توافقنامه هر دو را به ایران داد و باعث شد که ایران برنامه هسته ای خود را حفظ کند، ضمن آنکه تحریم ها نیز برای آنها برداشته شد. پس ایران می تواند کیک زردی را که می خواست داشته باشد.  

نتانیاهو البته خشم خود را از سردادن شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل در خیابانهای تهران پنهان نکرد و گفت: همچنان آمریکا و اسرائیل، از نگاه مردم ایران، دشمن بزرگ و دشمن کوچک محسوب می شوند و این قابل قبول نیست.  

نظر شما