شناسهٔ خبر: 103932 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تحویل ۴۴ درصد مسکن مهر در دولت یازدهم

مسکن43 قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اعلام این‌که ۴۴ درصد از واحدهای تحویل شده مسکن مهر در دولت یازدهم انجام شده است، گفت: در دولت نهم و دهم ۶۸۹ هزار و ۹۱۹ واحد مسکن مهر تحویل شد.

به گزارش «نماینده»، حمد اصغری مهرآبادی اظهار کرد: در دولت‌های نهم و دهم یک میلوین و ۳۴۹ هزار و ۷۵۴ واحد به مرحله اتمام نازک‌کاری رسید که در دولت یازدهم تعداد مسکن مهری که به مرحله اتمام نازک‌کاری رسیده‌اند بالغ بر ۴۳۷ هزار و ۴۵۱ واحد بوده است.

وی با بیان این‌که در مجموع یک میلیون و ۷۸۷ هزار و ۲۰۵ واحد مسکن مهر طی فعالیت دولت‌های نهم، دهم و یازدهم به مرحله اتمام نازک‌کاری رسیده‌اند، تصریح کرد:‌ عملکرد دولت یازدهم در این بخش از کل واحدهای مسکن مهر ۲۴ درصد است.

وی با یادآوری این‌که در دولت نهم و دهم یک میلیون و ۱۰ هزار و ۲۰۱ واحد افتتاح شد، افزود:‌در دولت یازدهم تاکنون ۴۳۷ هزار و ۶۸۲ واحد مسکن مهر افتتاح و در مجموع طی فعالیت دولت‌های نهم، دهم و یازدهم یک میلیون و ۴۴۷ هزار و ۸۸۳ واحد مسکن مهر افتتاح شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که سهم دولت یازدهم از افتتاح مسکن مهر ۳۰ درصد بوده به میزان تحویل واحدهای طرح مذکور اشاره کرد و گفت:‌ در دولت نهم و دهم ۶۸۹ هزار و ۹۱۹ واحد مسکن مهر تحویل شد، این در حالی است که در حدود دو سال فعالیت دولت یازدهم ۵۳۷ هزار و ۷۵۹ واحد تحویل شده، به عبارت دیگر ۴۴ درصد از واحدهای تحویل شده مسکن مهر در دولت یازدهم انجام شده است.

نظر شما