شناسهٔ خبر: 103693 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: وبگاههای شخصی نمایندگان

متاسفانه شورای شهر حتی یک طرح هم ارائه نداده است/ شورای شهر نمی تواند اعدایی بکند

یونس اسدی یونس اسدی با اشاره به اینکه حاضرم با حضور رسانه ها با شورا جلسه بگذاریم، گفت: متاسفانه شورای شهرحتی یک طرح هم ارائه نداده است و اگر ارائه کردند نام آن طرح را بگویند تا مردم در جریان باشند.

یونس اسدی نماینده شهرستان مشگین شهر با اشاره به رونقی که در بخش گردشگری اتفاق افتاده است و ورود بی سابقه مسافران گفت : مشگین شهر با داشتن کوه سبلان و قابلیت های عظیمی که در این منطقه وجود دارد می تواند به یکی از مهم ترین مناطق توریستی و گردشپذیر ایران تبدیل شود و باید از پتانسیل ایجاد شده به خوبی بهره برد اری کنیم .

وی تصریح کرد:در خصوص توسعه گردشگری علاوه بر پروژه های افتتاح شده ، قرار است مجموعه شهرک گردشگری را در زمینی به مساحت ۲۰۰هکتار به اجرا در بیاوریم که کارهای اولیه آن در حال انجام است همچنین مجموعه ۷۳ هکتاری آبشار موزیکال آغبلاق که دارای امکانات تفریحی و ویژگیهای منحصر به فردی می باشد به زودی کلنگ زنی آن شروع می شود تا با جدیت کارهای اجرایی آن شروع شود .

نماینده مردم مشکین شهر افزود: کسانی که هیاهو به راه می اندازند و دنبال حاشیه هستند باید بدانند که کارهای انجام شده، عمومی و برای مردم این شهر است و هر سرمایه گذاری که بخواهد در این شهر سرمایه گذاری کند و هدفش خدمت به مردم باشد دست او را به گرمی خواهم فشرد وکمک خواهم کرد چرا که سرمایه گذار برای من خدمت نمی کند بلکه برای شهر خدمت می کند و سرمایه گذار هر شخصی که باشد از آشنایان و دوستانم ویا غریبه در هر حال من حمایت ویژه ای خواهم کرد چرا که هدف آنها خدمت به مردم مشکین شهر است و هرکس که برای شهر خدمت می کند باید از او حمایت کرد.

اسدی افزود: باتوجه به اینکه طبق قانون در همه جای ایران بحث زیر ساخت با دولت است و دولت موظف است زیر ساخت های لازم را برای سرمایه گذاران فراهم کند در مشکین شهر نیز اعتبار لازم برای زیرساخت از جمله آب و برق و راه از سوی دولت تعلق می گیرد تا سرمایه گذار تشویق شده وبا جان و دل کار کند وی تاکید کرد زیرساخت به عهده بخش دولتی می باشد و در قانون آمده است و ما وظیفه داریم به هر نحوی برای پروژه های در دست اجرا زیر ساخت ها را فراهم سازیم تا بستر مناسبی برای سرمایه گذاران فراهم گردد .

نماینده مشکین شهر در ادامه گفت: تا زمانی که نماینده هستم به خاطر مردم و مشکلاتی که دارند هر چه از دستم برمی آید انجام خواهم داد و هر کس در هر تریبونی هر چه می خواهد بگوید، من آنچه از دستم برمی آید برای خدمت رسانی به این شهر و مردم انجام خواهم داد.

اسدی افزود: مسئولان ادارات از سیاسی کاری بپرهیزند ، بخصوص شورای شهر، سیاسی کاری را کنار بگذارند و به جای آن بیایند برای عمران و آبادانی شهر طرح بدهند و اگر لازم باشد از معتمدان و ریش سفیدان شهرستان هم دعوت کنند و با مشورت و همفکری برنامه ارائه دهند و من نیز به عنوان نماینده مردم اعتبار لازم را برای اجرای این پروژه ها تامین کنم تا از فرصت پیش آماده برای خدمت به مردم بهره ببریم .

اسدی افزود:به خاطر برخی سیاسی کاری ها شورای شهر هیچ طرحی ارائه نداده است و حاظرم با حضور رسانه ها با شورا جلسه بگذاریم و طرح ارائه دهند و من اعتبار آن را تامین کنم. شورای شهر نمی تواندادعا بکند که طرحی داده است که اعتباری برای آن تامین نشده است شورای شهر حتی نام یک طرح را نیز نمی توانند نام ببرند که پول آن تامین نشده چون طرحی ارائه نداده اند تا ما بتوانیم بودجه لازم را از هر طریق ممکن بگیریم وقتی طرحی نباشد مسلما اعتباری نیز نخواهد بود .

اسدی تصریح کرد :شورای شهر و نماینده مجلس منتخب مردم می باشند و هر کدام باید وظایف خود را به نحو احسن انجام داده و جوابگوی مردم باشند متاسفانه شورا ی شهرحتی یک طرح هم ارائه نداده است واگر ارائه کردند نام آن طرح را بگویند تا مردم در جریان باشند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل تصریح کرد: متاسفانه شهر ما سیاسی است و عده ای از مردم و مسئولین خیلی سیاسی کاری می کنند اما معتقدم وقتی یک نفر مسئول انتخاب شده است خواه ناخواه باید از او حمایت کنیم و برای من نیز فرقی نمی کند من چهار سال نمایندگی را طی خواهم کرد و در این مدت با تمام وجود تلاش خود را خواهم کرد و در کارم تا لحظه آخر کوتاهی نخواهم کرد و کسانی که کارشکنی می کند و در مقابل پیشرفت شهر می ایستند باید جواب پس دهند مطمئن باشید هر کس کارشکنی کند شرمنده مردم خواهد شد.

اسدی افزود: شهرمان پیشانی و نماد پیشرفت شهر است به این پیشانی باید به صورت شایسته خدمات ارائه دهیم و طرح های جدید و نو ارائه دهند تا اعتبار تامین شود.

وی افزود : باید از شورا سوال کرد دلیل اینکه تفرجگاه شبانه ای که در آخر پارک جنگلی با آبشاری به ارتفاع ۱۸۰ متر قرار بود ایجاد گردد و اعتبار نیز وجود دارد چرا اجرایی نمی شود برای تفریحات شبانه جایی برای مردم وجود ندارد و مکان های نامناسب در گوشه و کنار بلوارها به هیچ عنوان شایسته این مردم نیست.

وی در پایان افزود :اصل هدف این بود که پای گردشگری را به مشکین شهر بازکنم و به این هدف نیز رسیدم و از این ظرفیت باید استفاده شود مردم از ظرفیت ها استفاده خواهند کرد و مسئولان نباید از آنها عقب بماند .

برچسب‌ها:

نظر شما