شناسهٔ خبر: 103603 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

جلسه خانه احزاب ۱۵ مرداد برگزار می شود/ تشریح فعالیت های انتخاباتی حزب ایران زمین

دبیرکل حزب ایران زمین بیان کرد: پنج شنبه ۱۵ مرداد ماه جلسه خانه احزاب در وزارت کشور با حضور همه نمایندگان تشکلها و جریان های سیاسی برای تعیین شورای مرکزی و اخرین مهلت احزاب برای اعلام موضع خود در انتخاب جریان سیاسی برگزار می شود.

به گزارش «نماینده» سید ابوالقاسم رئوفیان در تشریح برنامه های حزب ایران زمین برای انتخابات آتی گفت: کنگره حزب ایران زمین در تاریخ ۳۰ مرداد ۹۴ با حضور همه اعضا در تهران برگزار می شود.


دبیرکل حزب ایران زمین از تعیین استراتژی انتخاباتی حزب ایران زمین، انتخاب شورای مرکزی و بازرسان به عنوان سه سر فصل مهم کنگره ۳۰ مرداد یاد کرد.

این فعال سیاسی با بابیان اینکه هنوز مکان و سخنرانان برنامه مشخص نشده است اضافه کرد: ما رایزانی های را با برخی از اشخاص مطرح پیرامون سخنرانی آن روز انجام داده ایم که ان شاالله به زودی سخنرانان اصلی و مکان برگزاری کنگره اعلام خواهد شد.

رئوفیان در پاسخ به این سوال که برنامه کلی حزب ایران زمین در زمینه انتخابات مجلس سال ۹۴ چیست؟ بیان کرد: حزب ایران زمین عضو جبهه ایستادگی ایران اسلامی است قاعدتا در راستای تصمیمات جبهه ایستادگی در امر انتخابات و حمایت از نامزدهای مورد نظراقدام خواهند کرد.

وی افزود: احزاب عضو جبهه باید نامزدهای مورد نظر خود را به جبهه معرفی و پس از آن جبهه ایستادگی از بین اعضای معرفی شده نامزدهای اصلی را برای حضور در صحنه رقابت انتخاب می کند.

دبیرکل حزب ایران در زمین پاسخ به این سوال که حزب ایران زمین در کدام یک از سه دسته بندی خانه احزاب قرار خواهد گرفت؟ گفت: تا کنون تصمیمی در این باره گرفته نشده است ولی تا چهارشنبه این موضوع را به صورت کتبی به هیئت اجرایی خانه احزاب اعلام خواهیم کرد.

این فعال سیاسی در پایان افزود: پنج شنبه ۱۵ مرداد ماه جلسه خانه احزاب در وزارت کشور با حضور همه نمایندگان تشکلها و جریان های سیاسی برای تعیین شورای مرکزی و  اخرین  مهلت احزاب برای اعلام موضع خود در انتخاب جریان سیاسی  برگزار می شود.

نظر شما