شناسهٔ خبر: 103432 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

فراکسیون شاهد به‌دنبال اجرایی شدن لایحه جامع خدمات رسانی ایثارگران/ملاقات با رییس جمهور

گروسی43 رییس فراکسیون شاهد با بیان اینکه برای مشخص شدن وضعیت ایثارگران و فرزندان‌شان در برنامه ششم توسعه پیگیری‌های لازم از سوی فراکسیون شاهد صورت می‌گیرد، گفت: موضوعاتی همچون ادامه تحصیلات، اشتغال فرزندان ایثارگران از جمله این مطالبات محسوب می‌شوند.

به گزارش «نماینده» حسین گروسی درباره نتایج و محتوای آخرین جلسه فراکسیون شاهد، گفت: وضعیت ایثارگران و فرزندان‌شان در برنامه ششم توسعه از سوی فراکسیون شاهد در حال پیگیری‌ است؛ همچنین به‌دنبال اجرایی شدن لایحه جامع خدمات رسانی ایثارگران، جلساتی با وزرای صنعت و معدن و تجارت و آموزش و پرورش برگزار شد تا آن‌ها این لایحه جامع را اجرایی کنند.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقت دیداری با رئیس‌جمهور از سوی اعضای فراکسیون شاهد درخواست شده تا این مسائل به منظور مشخص شدن وضعیت و خواسته‌های فرزندان شاهد در برنامه ششم با رئیس جمهور هم مطرح شود.

وی با اشاره به مطالبات فراکسیون شاهد از رئیس‌جمهور و آنچه که باید درباره ایثارگران در برنامه ششم لحاظ شود، گفت: موضوعاتی همچون ادامه تحصیلات، اشتغال و استفاده بهینه از توانمندی فرزندان ایثارگران در جایگاه‌های مختلف از جمله مطالبات این فراکسیون محسوب می‌شوند.  

رییس فراکسیون شاهد در پایان گفت: طی آخرین جلسه فراکسیون با آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور قرار شد ضمن پیگیری این مطالبات زمان دیدار با رئیس‌جمهور را تسریع دهد تا هر چه زودتر درخواست‌های فراکسیون شاهد به نتیجه برسد.

نظر شما