شناسهٔ خبر: 103407 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

پورمختار:

مجلس صدور حکم نهایی برای پرونده بابک زنجانی را پیگیری می‌کند

پورمختار43 رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، درباره نامه بابک زنجانی به نمایندگان مجلس اطلاع موثقی ندارد، گفت: ما منتظر و پیگیر هستیم که قوه قضائیه با بررسی ابعاد مختلف پرونده مربوط به آقای زنجانی، حکم نهایی را صادر کند.

محمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بررسی پرونده بابک زنجانی دیگر در مجلس ادامه ندارد، گفت: مجلس تمام بررسی‌ها لازم را درباره پرونده آقای بابک زنجانی انجام داده و نتیجه آنرا به قوه قضایئه ارسال کرده است.

وی با بیان اینکه، درباره نامه بابک زنجانی به نمایندگان مجلس اطلاع موثقی ندارد، گفت: درباره این موضوع، بنده نیز از برخی رسانه‌ها شنیدم که آقای زنجانی به نمایندگان نامه نوشته است اما به عنوان رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس هیچ اطلاعی از اصل نامه یا محتوای آن ندارد. ما منتظر و پیگیر هستیم که قوه قضائیه با بررسی ابعاد مختلف پرونده مربوط به آقای زنجانی، حکم نهایی را صادر کند.

پورمختار درباره درخواست برخی نمانیدگان برای دیدار با زنجانی در زندان اوین نیز گفت: این تصمیم اعضای کمیته بررسی پرونده آقای زنجانی است و ارتباطی به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ندارد؛ بنده از جزئیات این موضوع اطلاعی ندارم.

نظر شما