شناسهٔ خبر: 103228 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

نعیمی‌رز خبر داد

بررسی مستمر "برجام" در جلسات شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس

نعیمی رز43 سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس از بررسی "برجام" در جلسات مستمر شورای مرکزی این فراکسیون با حضور برخی اعضای تیم مذاکره‌کننده و متخصصان این حوزه خبر داد.

به گزارش «نماینده» صفر نعیمی‌رز سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی از بررسی مستمر در جلسات شورای مرکزی این فراکسیون خبر داد و گفت: براساس تصمیم هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس مقرر شده است تا بندهای "برنامه جامع اقدام مشترک" در جلسات شورای مرکزی این فراکسیون با حضور برخی اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان و نیز کارشناسان و متخصصان در این حوزه مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه جلسات شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس برای بررسی "برجام" به طور مستمر ادامه می‌یابد، افزود: قرار است در مدت ۳ ماه آینده "برجام" به طور دقیق و کارشناسی بررسی شده تا خدایی ناکرده حقی از ملت ایران تضییع نشود.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در پایان خاطر نشان کرد: گزارش نهایی بررسی‌های این فراکسیون در زمینه "برجام" پس از نهایی شدن در اختیار نمایندگان و هیئت‌رئیسه مجلس قرار می‌گیرد.

نظر شما