شناسهٔ خبر: 102851 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عبدی:

نماینده سؤال‌کننده از وزیر علوم به او دو هفته فرصت داد

کمیسیون اجتماعی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزیر علوم برای پاسخ به سؤال نماینده میاندواب در کمیسیون حاضر شد که نماینده سؤال‌کننده به وزیر دو هفته فرصت داد تا پاسخ خود را ارائه کند و بعد در مورد پاسخ وزیر تصمیم بگیرد.

به گزارش «نماینده» ​ایرج عبدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح الحاق شهرداری‌ها به قانون خدمات مدیریت کشوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت که به دلیل داشتن بار مالی مسکوت ماند.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد تا طرح مذکور با طرح الزام کشور به پرداخت حقوق شهرداری‌ها که پیش از این در صحن علنی مجلس مطرح و به کمیسیون اجتماعی عودت داده شده بود ادغام و طرح جدید پس از تصویب در کمیسیون به صحن علنی مجلس ارائه شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همچنین در جلسه امروز محمد فرهادی وزیر علوم برای پاسخ به سؤال مهدی عیسی‌زاده نماینده مردم میاندواب در کمیسیون حاضر شد که نماینده سؤال‌کننده دو هفته به وزیر فرصت داد تا پاسخ لازم را به وی ارائه دهد و بعد در مورد پاسخ وزیر تصمیم‌گیری کند.

عبدی در پایان گفت: همچنین بنا بود تا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز برای پاسخ به سؤال نمایندگان در کمیسیون حاضر شود که وزیر با هماهنگی قبلی با نمایندگان سؤال‌کننده در جلسه امروز حاضر نشد.

نظر شما