شناسهٔ خبر: 102815 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم

ظریف به شورای شهر تهران دعوت شد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به اهمیت موضوع توافقنامه هسته‌ای برای شورای شهر تهران، لازم است از وزیر امور خارجه دعوت شود تا در صحن شورا حضور یابد.

به گزارش«نماینده»مرتضی طلایی در یکصد و هفتاد و سومین جلسه شورا در بخش دیگری از سخنان خود و در ادامه تذکر یکی از اعضا مبنی بر افزایش نزاع های خیابانی افزود: پیش از آنکه به افزایش نزاع ها بپردازیم باید چرایی وقوع بزه را بررسی کنیم. وی ادامه داد: بخشی از این quotation mark چرا quotation mark در حوزه برنامه ریزی شهری قرار دارد که باید معاونت فرهنگی و اجتماعی و نیز دیگر قسمت های شهرداری برای آن برنامه ریزی داشته باشد .

طلایی گفت: به عنوان نمونه اگر ما نتوانیم به موقع مشکل حمل و نقل را حل کنیم همین موضوع منبعی برای ایجاد نزاع ها خواهد بود. وی افزود: از معاونت فرهنگی و اجتماعی می خواهیم با بررسی جوانب این امر تا یک ماه آینده نتایج حاصله برای برنامه ریزی در این حوزه را به شورا ارائه کند.

وی در بخشی از سخنانش گفت:با توجه به اهمیت موضوع توافقنامه هسته‌ای برای شورای شهر تهران، لازم است از وزیر امور خارجه دعوت شود تا در صحن شورا حضور یابد.

نظر شما