شناسهٔ خبر: 102503 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما

آتش بس در یمن برقرار شد/ تردید در پایبندی سعودی ها

یمن-جنگ آتش‌بس پنج روزه از بامداد امروز، در یمن برقرار شد. آتش بسی که پایبندی سعودی‌ها به آن، همانند دو آتش‌بس گذشته مورد تردید است و با هدف سرپوش گذاشتن بر جنایات چند روزه گذشته سعودیها اعلام شده است.

به گزارش «نماینده» با این حال خبرها از ادامه حملات جنگنده‌های سعودی تا آخرین ساعات دیروز حکایت دارد. جنگنده‌هایی که باز هم مناطق مسکونی، اداری، خطوط ارتباطی، پل‌ها و جاده‌ها را هدف قرار دادند.

در حمله جنگنده های رژیم آل سعود به مرکز بهداشت شهر مستبای استان حجّه یمن یک نفر از اعضای کادر پزشکی شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.

جنگنده های رژیم آل سعود همچنین پنج بار پادگان کحلان و مستلحقات را در استان صعده هدف قرار دادند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن هم از ازاد سازی  مواضع نظامی از دست نیروهای طرفدار منصور هادی خبر میدهند.

یگان های ویژه ارتش و کمیته های مردمی یمن پایگاه نظامی الشعب را در ظهران استان عسیر هدف قرار داده و توانستند دو خودروی نظامی را منهدم کنند.

همچنین مبارزان یمنی ضربات سنگینی به مزدوران سعودی در عدن وارد کردند. آنها درنبرد با مزدوران سعودی در مناطق دار سعد، بساتین و جعوله هفت خودروی نظامی متعلق به مزدوران سعودی را منهدم و تعدادی از آن ها از جمله دو اماراتی را به هلاکت رساندند.

در تجاوز وحشیانه چهار ماه گذشته آل سعود و هم پیمانانش، بیش از چهار هزار یمنی شهید و حدود یازده هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند که بیش از هزار نفر از شهدا را کودکان تشکیل می‌دهند.

نظر شما