شناسهٔ خبر: 102428 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی:

استیضاح وزیر کشور منتفی نشده/ به جایگاه نمایندگان بی‌احترامی نشود

استیضاح/43 نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استیضاح وزیر کشور منتفی نشده است، گفت: به جایگاه نمایندگان نباید بی‌احترامی شود.

به گزارش «نماینده» جعفر قادری با اشاره به اینکه طرح استیضاح وزیر کشور تعطیل نشده، تأکید کرد: نمایندگان فارس طرح استیضاح وزیر کشور را کلید زدند اما امروز این موضوع به یک بحث ملی تبدیل‌شده است.

وی تصریح کرد: درست است که برخی از نمایندگان فارس امضا خود را پس گرفته‌اند اما نمایندگان دیگر استان‌های کشور به همراه تعدادی از نمایندگان فارس این موضوع را پیگیری می‌کنند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بحث استان را از مباحث ملی جدا کرده‌ایم و موضوع استیضاح امروز به یک مطالبه ملی تبدیل‌شده است.

قادری تأکید کرد: وزیر کشور باید از برج عاج پایین بیاید و به وعده‌های خود عمل کند.

وی ادامه داد: قرار نیست که وزارت کشور بر موج هسته‌ای سوار شود و تمامی تعهدات و قول‌های خود را فراموش کند.

نماینده شیراز در خصوص اتفاقات روز معارفه استاندار فارس نیز گفت: موضوع استان فارس را با این بحث جدا کرده و با استاندار فارس نیز صحبت داشته‌ایم که درراه توسعه و پیشرفت استان فارس در کنار استاندار هستیم اما باید وجهه نمایندگان مجلس از جانب وزارت کشور ترمیم شود.

قادری تأکید کرد: برخورد نادرست وزیر کشور در روز معارفه و اتفاقات آن روز باید روشن شود.

وی تصریح کرد: تماس‌های زیادی از وزارت کشور داشته‌ایم اما قرار نیست وزارت کشور با موج‌سواری هسته‌ای وعده‌های خود را فراموش کند و به جایگاه نمایندگان مجلس بی‌احترامی شود.

نظر شما