شناسهٔ خبر: 101911 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

موضع گیری غرضی درباره دولت روحانی و توافق هسته ای

سید محمد غرضی/1 وزیر پست و تلگراف دولت سازندگی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به این توافقی که با ایران صورت گرفت محتاج‌تر بودند گفت: اگر آقای روحانی بیش از درآمدش هزینه کند به سرانجام دیگر دولت‌ها دچار خواهد شد.

به گزارش «نماینده» محمد غرضی وزیر پست و تلگراف دولت سازندگی در مورد مذاکرات هسته‌ای و توافق ایران و ۱+۵ اظهار داشت: آمریکایی‌ها به این توافقی که با ایران صورت گرفت محتاج‌تر بودند.  

وی افزود: آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی جفاها کردند آنها کودتای ۲۸ مرداد، جنگ تحمیلی را علیه ایران صورت دادند و ما پاسخ رفتارهای آمریکا را همواره دادیم.

غرضی خاطرنشان کرد: سال‌های نه چندان دور آمریکا قدرت اول منطقه خاورمیانه بود اما ایران با توانمندی‌های خود به قدرت اول منطقه تبدیل شد.

وزیر پست و تلگراف دولت هاشمی تأکید کرد: ایرانی‌ها همواره ثابت کردند که می‌توانند بر رأس امور بنشینند امروز تکنولوژی‌های آمریکا را عده‌ای دانشمند توانمند ایرانی تجهیز و طراحی می‌کنند.

غرضی در مورد گشایش‌های اقتصادی دولت یازدهم پس از توافق هسته‌ای نیز گفت: دولت آقای روحانی نتیجه دولت‌هایی است که ناکارآمد بودند بنابراین اگر آقای روحانی بیش از درآمدش هزینه کند به سرانجام دیگر دولت‌ها دچار خواهد شد.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۵-۰۱ ۱۵:۰۳حسن 0 0

    الحمدلله که آقای غرضی صاحب ستونی اند در رسانه.
                                

نظر شما