شناسهٔ خبر: 101814 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم

بعد از توافق هسته‌ای همدلی بین جناح‌ها بیشتر شده است

علوی وزیر اطلاعات با بیان این که بعد از توافق هسته ای فضای همدلی بین جناح های سیاسی کشور بیشتر شده است، گفت: جناح های سیاسی با عمل به فرموده اخیر رهبر معظم انقلاب، وحدت و همدلی بین خود را بیش از پیش تقویت کردند.

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام سیّدمحمود علوی وزیر اطلاعات دولت یازدهم در شواری اداری چهارمحال وبختیاری با بیان این که بعد از توافق هسته ای فضای همدلی بین جناح های سیاسی کشور بیشتر شده است افزود: جناح های سیاسی با عمل به فرموده اخیر رهبر معظم انقلاب، وحدت و همدلی بین خود را بیش از پیش تقویت کردند.

وی گفت: این فضای مطلوب، رضایت مردم را بیشتر و حضور آنان را در عرصه های مختلف کشور دو چندان کرده است.

حجت الاسلام علوی افزود: مذاکرات هسته ای با درایت مقام معظم رهبری، تدبیر رئیس جمهور محترم و تلاش در خور تحسین تیم هسته ای کشور به مرحله خوبی رسیده است.

وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات به همراه سایر دستگاه های امنیتی و انتظامی مصمم است؛ امنیت روانی، حیثیتی، مالی و جانی را همراه با شادمانی بین مردم تقویت کند.

وزیر اطلاعات مجموعه دستگاه امنیتی کشور را نیروهایی متدین، متعهد و ولایت مدار توصیف کرد و افزود: وزارت اطلاعات خود را حافظ جان، مال، ناموس، حیثیت و غرور ملت ایران می داند.

وی گفت: به حول قوه الهی، با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) و همکاری نیروهای انتظامی و نظامی در مرزهای کشور، تمامی گروهای تروریستی که قصد داشتند با عملیات های انتحاری امنیت کشور را مخدوش کنند، یکی پس از دیگری متلاشی شدند.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: دستگاه اطلاعاتی کشور، متشکل از ۸۰ میلیون عضو مردمی است که هر قشری از جامعه در تامین امنیت کشور مشارکت دارد که این رویکر، هزینه تامین امنیت کشور را کاهش داده است.

نظر شما