شناسهٔ خبر: 101416 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه

تی شرت قهرمان مبارزه با داعش در بازار+عکس

تی شرت ابوعزراییل عرضه تی شرت و لباس با طرح چهره ابوعزرائیل قهرمان عراقی ها در مبارزه با داعش در بازار لباس نجف اشرف شروع شده است.

به گزارش «نماینده»؛ ابوعزرائیل کسی است که این روزها نامش لرزه به تن داعشی ها و تروریستها در عراق می اندازد. وی پیش از عضویت در نیروهای بسیج مردمی، مدرس رشته تربیت بدنی در یکی از دانشگاه‌های عراق بود.

نام واقعی او ایوب، قهرمان تکواندو و استاد در تیراندازی با کمان است. پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد در تربیت بدنی در دانشگاه مشغول تدریس شد. او پس از حمله تروریست های داعش به سوریه برای دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) به جمع مدافعان حرم پیوست. همرزمان "ابو عزرائیل" در صلاح الدین می گویند که برخلاف چهره و نام ترسناکی که دارد، در ملاقات و صحبت با او، با لبخندی دلنشین مواجه می شوید. ابوعزرائیل در فیلمهایی که از او در اینترنت منتشر شده به شدت عناصر داعش و حامیان این گروه تروریستی را تهدید می کند.

ابو عزرائیل، حدود ۴۰ سال سن دارد در جنگ خیابانی اطراف تکریت باعث ایجاد رعب و وحشت در میان تروریست‌های داعش شده است. وی دارای ظاهری نسبتا درشت و چهره ‌ای خشن است با سری تراشیده و محاسنی سیاه، یونیفرم سیاه‌ رنگ می‌پوشد و لقب «ابو عزرائیل» را بر روی بازوی خود بسته است و در میدان جنگ با داعشی‌ها رجزخوانی می‌کند. ویدئو‌هایی کوتاه از او در عملیات پاکسازی تکریت منتشر شده که با نعره زدن در خیابان‌ها تروریست‌های داعش را بزدل خطاب می‌کند.

اخیرا تصاویری از این قهرمان عراقی بر روی لباس های کودکان چاپ شده است و در بازار نجف اشرف به فروش می رسد، که باعث استقبال مردم از این نوع لباس شده است. با این حال زمان زیادی طول نمی کشد که بر روی لباس های کودکان عراقی عکس قهرمانشان ابوعزرائیل نقش ببند.

تی شرت ابوعزراییل

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۴-۲۸ ۱۵:۴۵ 0 1

    مرد جهان 
                                

نظر شما