شناسهٔ خبر: 101351 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بیش از ۶۰ داعشی در «الکرمه» عراق از پای درآمدند

هلاکت داعشی ها مرکز اطلاع رسانی عملیات نظامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۶۱ تروریست که سه نفر از آنان دارای کمربند انفجاری بودند، در اطراف «الکرمه» واقع در شرق فلوجه کشته شدند.

به گزارش «نماینده» به نقل از السومریه نیوز، فرماندهی عملیات بغداد اعلام کرد که در عملیات فجر الکرمه که با همکاری پلیس فدرال، بسیج مردمی، عشایر، نیروی هوایی عراق و ائتلاف و فرماندهی عملیات الانبار انجام شد، ۶۱ تروریست کشته شدند.

به گزارش العالم، در این عملیات سه تروریست کشته و سه خودروی حامل تیربار و یک خودروی جنگی منهدم و سرنشینان آن نیز کشته شدند.  

پلیس فدرال عراق هم در «بیجی» واقع در ۴۰ کیلومتری شمال تکریت با تروریست ها درگیر شد و سه تروریست دارای کمربند انفجاری را از پا در آورد.  

نیروهای ارتش عراق نیز در «السمیلات» واقع در جنوب شهر تکریت ۱۸ بمب و مکان بمب گذاری شده و در «المثنی» واقع در ۴۰ کیلومتری غرب «سامرا» ۵ بمب را کشف و یک فرد مظنون را بازداشت کردند.

همچنین نیروی هوایی عراق با انجام ۲۳ و ۷۵ سورت پرواز در دو مرحله، شماری تروریست را کشته و خودروهایشان را منهدم کرد. ۳۰ تروریست داعشی نیز در حمله هوایی ارتش به منطقه «هیت» در غرب شهر «الرمادی» به هلاکت رسیدند.

سرلشگر «علی ابراهیم» فرمانده «عملیات الجزیره و البادیه» نیز گفت: ۲۵ داعشی در حمله نیروی هوایی ائتلاف به منطقه «حدیثه» استان الانبار کشته شدند.

نظر شما