شناسهٔ خبر: 101267 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل و ترافیک راهور ناجا به فارس خبر داد

افزایش تردد در محورهای شمالی نسبت به روز گذشته /ترافیک سنگین در منجیل و رودبار/یک طرفه شدن موقتی هراز از آبعلی به آمل

جاده43 سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل و ترافیک راهور ناجا از افزایش تردد به محورهای شمالی نسبت به روز گذشته خبر داد و گفت:‌ هم اینکه در استان گیلان محور قزوین - رشت در محدوده منجیل و رودبار ترافیک سنگین است.

به گزارش «نماینده» سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل و ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت:‌ امروز شاهد افزایش تردد در محورهای شمالی کشور نسبت به روز گذشته هستیم.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل و ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک در استان گیلان محور قزوین -رشت محدوده منجیل و رودبار سنگین است.

اینم مقام ارشد راهور ناجا با بیان این مطلب که محور هراز از سمت آبعلی به سمت آمل به طور موقتی یک طرفه شده بود، بیان داشت: به جهت تخلیه بار ترافیکی که در محدوده امامزاده هاشم، پلور، آب‌اسک، سه‌راهی لاسم، تونل تکاور شماره 2 و گزنک به طور موقت تردد از سمت آبعلی به سمت آمل یک طرفه شده بود که هم اینکه با توجه به اینکه بار ترافیک تا حد زیادی تخلیه شده پیش‌بینی می‌شود تا ساعتی دیگر تردد در این محور به روال عادی خود -دوطرفه- باز گردد.

وی به محور کرج - چالوس پرداخت و تصریح کرد: در این محور از میدان امیرکبیر، تونل شماره 6، سه‌راهی دیزین تا تونل کندوان، پل زنگوله تا سیاه‌بیشه ترافیک پرحجم است.

سرهنگ رحمانی به محورهای مواصلاتی استان زنجان پرداخت و گفت:‌محورهای زنجان - قزوین و زنجان - تبریز نیز ترافیک پرحجمی را شاهد است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل و ترافیک راهور ناجا ادامه داد: در استان قزوین آزادراه قزوین - زنجان و قزوین - رشت نیز دارای ترافیکی پرحجم است.

این مقام ارشد راهور ناجا به ترافیک موجود در محور فیروزکوه پرداخت و خاطر نشان کرد: در محدوده سوادکوه تا شیرگاه ترافیک پرحجم گزارش شده است.

نظر شما