شناسهٔ خبر: 100988 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

پیام تبریک عارف به تیم هسته ای ایران

عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان با صدور پیامی ضمن قدردانی از تیم مذاکره کننده هسته ای تاکید کرد: این پیروزی و موفقیت راه دستیابی به فناوری‌های پیشرفته و استفاده از آنها را در توسعه و پیشرفت برای کشورمان و سایر کشورهای اسلامی و در حال توسعه هموارتر خواهد کرد.

به گزارش «نماینده» محمدرضا عارف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی ضمن قدردانی از تلاش‌های تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در حل موضوع اتمی ایران تاکید کرد: این پیروزی و موفقیت راه دستیابی به فناوری‌های پیشرفته و استفاده از آنها را در توسعه و پیشرفت برای کشورمان و سایر کشورهای اسلامی و در حال توسعه هموارتر خواهد کرد.

 متن این پیام به شرح زیر است:

ایستادگی و پایمردی ملت سرافراز ایران طی سالیان دشوار تلاش و مقاومت در موضوع هسته‌ای از سوی جوانان و دانشمندانی که تا پای جان برای دستیابی به دانش صلح آمیز هسته‌ای ایستادگی و ایثار کردند و نسل حاضر که هزینه‌ها و دشواری‌های عبور از این معبر تاریخی را پرداختند الگویی برای تلاش نسل‌های آتی خواهد بود که باید قدردان آن باشند.

خدا را شاکم که هم‌دلی و هم‌زبانی و یکپارچگی ملی در دفاع از حقوق به‌حق هسته‌ای، کشور را به مرحله‌ای رساند که از نتایج بی‌پایان این دانش و توانایی که موجب تحولات اساسی در زمینه‌های مختلف علمی و پژوهشی و اقتدار ملی و افزایش قدرت چانه‌زنی در سطح جهانی برای احقاق حقوق کشور می‌شود دست یابد. با درود به روح پر فتوح شهدای این عرصه این موفقیت را به رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم. مطمئنا این پیروزی و موفقیت راه دستیابی به فناوری های پیشرفته و استفاده از آنها را در توسعه و پیشرفت برای کشورمان و سایر کشورهای اسلامی و در حال توسعه هموارتر خواهد کرد.

یقیناً نقش همه کسانی که از سال‌ها پیش برای موفقیت امروز تلاش کرده‌اند بی‌تاثیر نبوده و ان‌شاءالله اجر آنان نزد پروردگار متعال محفوظ خواهد بود.

همراهی مردم در دفاع از این حقوق با الگوگیری از رهنمودهای بی‌بدلیل رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای خصوصاً در دفاع از تیم مذاکره کننده و یکپارچه‌سازی و ایجاد وحدت ملی برای موفقیت در این عرصه انکار ناپذیر و ستودنی است.

لازم است از تلاش‌های دولت محترم و شخص ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر روحانی و تیم مذاکره کننده خصوصا وزیر محترم امور خارجه برادر بزرگوارم جناب آقای دکتر ظریف و همکاران محترمشان و جناب دکتر صالحی ریاست محترم سازمان انرژی اتمی و تمام کسانی که در این راستا تلاش کرده‌اند و با تدبیر، امید را به آینده‌ی عزتمند ملت بزرگ ایران هدیه کرده‌اند قدردانی و تشکر نمایم.

نظر شما