شناسهٔ خبر: 100833 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

جانبازان بی‌تردید ولی نعمتان اصلی انقلاب هستند

خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: جانبازان با جان‌نثاری خود طعم آزادی و مردم‌سالاری را به ملت ایران چشاندند و امیدواریم با تلاش و کوشش جمعی همه کسانی که به روند تحولات معتقد هستند معضلات و مشکلات کشور را حل و فصل کنند.

به گزارش «نماینده»، صادق خرازی رئیس شورای مرکزی  حزب ندای ایرانیان در ضیافت افطاری این حزب که در آسایشگاه جانبازان ثارالله تهران برگزار شد، اظهار داشت: توفیق بزرگی بود که خداوند نصیب ما کرد تا روزه‌داران روزه خود را در این جا باز کنند و امیدواریم بتوانیم از روحیه و جزم این عزیزان که در ثبات، پیشرفت و امنیت کشور داشتند قدردانی کنیم.

وی افزود: این جانبازان دفاع مقدس برای امنیت و آزادی کشور جان‌نثاری کردند و امروز امنیت، آزادی و پیشرفت و دموکراسی آرمان همه ملت‌های ما منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: امنیت، پیشرفت و دموکراسی آرمانی است که در متن قانون اساسی و اصول انقلابی آحاد ملت ایران قرار گرفته است.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه جانبازان بی‌تردید ولی‌نعمات اصلی این انقلاب و کشور هستند، ‌گفت: جانبازان با جان‌نثاری خود طعم آزادی و مردم‌سالاری را به ملت ایران چشاندند و امیدواریم با تلاش و کوشش جمعی همه کسانی که به روند تحولات معتقد هستند معضلات و مشکلات کشور را حل و فصل کنند.

نظر شما