شناسهٔ خبر: 100747 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

ذوالانوار:

اجازه استاندار شدن حامیان فتنه را در فارس نمی‌دهیم

ذوالانوار نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان مردم استان فارس اجازه استاندار شدن حامیان فتنه را نمی‌دهیم.

به گزارش «نماینده» حسین ذوالانوار با اشاره به اینکه نمایندگان استان فارس هیچ‌گونه پشت پرده‌ای ندارند تأکید کرد: به‌عنوان نمایندگان مردم استان فارس وظیفه‌داریم خواسته‌های آن‌ها را اجرایی کنیم.

وی تصریح کرد: این خواست‌ها شامل مباحث عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که انتخاب استاندار نیز باید با نظر مردم انجام شود زیرا استاندار باید از این مردم و استان شناخت لازم و کافی داشته باشد.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه حامیان فتنه اجازه ورود به استان فارس را ندارند افزود: نگاه دولت به گفته خودشان معتدل است اما به دنبال گزینه‌های افراطی برای استانداری فارس می‌گردند و به ما معرفی می‌کنند.

ذوالانوار تأکید کرد: افراد با نگاه‌های تند سیاسی و حامیان فتنه را اجازه نخواهیم داد استاندار فارس شوند.

وی افزود: گزینه‌هایی را که استان به وزارت کشور معرفی کرده به‌مراتب معتدل‌تر از افرادی هست که امروز وزارت کشور از آن‌ها نام می‌برد.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چنانچه دولت به نظر نمایندگان مردم استان فارس توجه نکند همگی استعفا خواهیم داد زیرا باید حق و خواسته مردم را برآورده کنیم و زمانی که نمی‌توانیم استعفا می‌کنیم.

ذوالانوار ادامه داد: از حضور وزیر کشور در مجلس استقبال می‌کنیم زیرا نمایندگان استان فارس نه سهم خواهی دارند و نه پشت پرده‌ای در کارهای آن‌ها است که بخواهند از حرفی و سخنی ترس داشته باشند.

نظر شما