شناسهٔ خبر: 100732 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نظر یک اطلاح طلب درخصوص توافق هسته ای

کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری با تاکید براینکه حتی اگر توافقی هم صورت نگیرد ما دستاورد بزرگی داشته‌ایم گفت: ان‌شالله که بتوانیم بعد از این توافق کمک شایانی در معیشت مردم و رفاه آنان داشته باشیم.

به گزارش «نماینده» مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری درباره مذاکرات ایران و ۱+۵ اظهار داشت: به احتمال زیاد توافق هسته‌ای امشب اعلام خواهد شد چراکه بیشتر توافقات صورت گرفته است و آمریکایی‌ها در برزخی از تصمیم‌گیری‌ها گیر کردند.

وی افزود: در مورد تحریم تسلیحاتی نیز پیشنهاداتی صورت گرفته تا این تحریم‌ها نیز برداشته شود. من معتقدم همت مسئولان، اجماع ملی و پشتیبانی‌های رهبری عامل اصلی این دستاورد بزرگ است.

کواکبیان با تاکید براینکه حتی اگر توافقی هم صورت نگیرد ما دستاورد بزرگی داشته‌ایم گفت: ان‌شالله که بتوانیم بعد از این توافق کمک شایانی در معیشت مردم و رفاه آنان داشته باشیم.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که رشد اقتصادی بعد از رفع تحریم‌ها ۲۰ الی ۳۰ درصد است اما از لحاظ روانی تاثیر بسیاری دارد چراکه برخی‌ها دست روی دست گذاشته بودند و می‌گفتند ما منتظریم ببینیم تحریم‌ها چه می‌شود.

نظر شما