شناسهٔ خبر: 100728 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

محصولی:

نتایج جلسات همگرایی مثبت است/ بررسی و"حدت اصولگرایان" در نشست با باهنر

صادق محصولی عضو ارشد جبهه پایداری از بحث و بررسی پیرامون موضوع "همگرایی و وحدت اصول‌گرایان" در جلسه نمایندگان سه تشکل مؤتلفه اسلامی، جبهه پایداری و جمعیت ایثارگران با دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری خبر داد.

به گزارش «نماینده» صادق محصولی عضو ارشد جبهه پایداری از دیدار نمایندگان سه تشکل مؤتلفه اسلامی، جبهه پایداری و جمعیت ایثارگران با محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری و جامعه اسلامی مهندسین خبر داد.

وی اظهار داشت: نمایندگان حزب مؤتلفه اسلامی، جبهه پایداری و جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی دیداری را با محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری و جامعه اسلامی مهندسین برگزار کردند.

عضو ارشد جبهه پایداری درباره مباحث مطرح شده در این دیدار افزود: در این دیدار در خصوص همگرایی و وحدت اصول‌گرایان بحث و بررسی صورت گرفت.

محصولی گفت: البته ما جلسات دیگری را به صورت مشترک با آقای باهنر برگزار می‌کنیم؛ به طور مثال در جلساتی که با جامعه روحانیت به صورت مشترک برگزار می‌شود آقای باهنر از جبهه پیروان، آقای زاکانی از جمعیت رهپویان، حجت‌الاسلام آقاتهرانی و بنده از جبهه پایداری، آقای فدایی از جمعیت ایثارگران و حجت‌الاسلام تقوی از جامعه روحانیت مبارز شرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین جلسات متعددی در جهت همگرایی اصولگرایان برگزار می‌شود و نتایج مثبت است.

نظر شما