شناسهٔ خبر: 100727 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

عضویت ۲ تشکل جدید در کمیته انتخاباتی اصلاح طلبان

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از عضویت جمعیت تولیدگرایان ایران و و وحدت و همکاری ملی در کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خبر داد.

به گزارش «نماینده» فرج کمیجانی رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اشاره به جلسه شب گذشته این تشکل اظهار داشت: جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد و پس از بحث و تبادل نظر درباره مباحثی تصمیم گرفته شد.

وی ادامه داد: ابتدای جلسه گزارش از نحوه فعالیت شورای اصلاح طلبان و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان‌های زنجان، اصفهان و قم به جلسه ارائه شد که همگی اعضا ضمن تشکر از اعضای این شوراها در استان‌ها بر اجماع صددرصدی طیف‌های جریان اصلاح طلب تأکید کردند.

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات افزود: کمیته سیاسی گزارشی از روند فعالیت‌های انجام شده توسط هیئت رئیسه مجمع عمومی فوق‌العاده، هیئت اجرایی و جلسات برگزار شده در معاونت سیاسی وزارت کشور به جلسه ارائه کرد که اعضای جلسه ضمن تقدیر و تشکر از هیئت رئیس مجمع عمومی فوق‌العاده، هیئت اجرایی و مدیران وزارت کشور از کمیسیون ۱۰ احزاب بر اجرای بدون قید و شرط مصوبات مجمع عمومی فوق العاده تأکید کردند.

کمیجانی گفت: براساس مصوبات مجمع عمومی فوق‌العاده اعضای مجمع عمومی خانه احزاب به ۳ گروه اصلاح طلب، اصول‌گرا و سایر احزاب براساس خود اظهاری تقسیم می‌شوند و هر فراکسیون خودشان نمایندگان منتخب خود را برای شورای مرکزی انتخاب و معرفی می‌کنند.

وی یادآور شد: در بخش دیگری از جلسه گزارش کمیته سیاسی در خصوص احزاب متقاضی عضویت در شورای همانگی جبهه اصلاحات مطرح شد که متأسفانه تعدادی از احزاب متقاضی دارای نقص پرونده بوده که هنوز تکمیل نشده است ولی کمیته سیاسی ۲ تشکلی که پرونده هایشان تکمیل بوده و اساسنامه و مرامنامه آنها با آئین‌نامه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مطابقت داشته و فعالیت آنها در راستای تقویت جریان اصلاح طلب ارزیابی شده بود را به جلسه معرفی کردند.

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: عضویت جمعیت تولید گرایان ایران با دبیرکلی ظفرزاده و حزب وحدت و همکاری ملی با دبیرکلی راه چمنی در کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مورد تصویب قرار گرفت لذا از این پس نمایندگان تام الاختیار این دو تشکل سیاسی همراه و اصلاح طلب به جلسات کمیته انتخابات دعوت خواهند شد.

نظر شما