شناسهٔ خبر: 100672 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گزارش اقدامات حسین طلا در تعطیلات تیرماه صحن علنی +تصاویر

حسین طلا روزهای ۶ تا ۱۹ تیرماه مجلس شورای اسلامی جلسه علنی نداشت تا نمایندگان بتوانند به حوزه های انتخابیه خود سرکشی کنند.

به گزارش «نماینده» روزهای ۶ تا ۱۹ تیرماه جلسات علنی مجلس شورای اسلامی به دلیل سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه برگزار نشده بود. سایت "نماینده" در راستای وظیفه اطلاع رسانی، گزارشی از اقدامات و فعالیتهای  دکتر حسین طلا نماینده مردم تهران ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شوراي اسلامي را در دوهفته سرکشی از حوزه انتخابیه منتشر می نماید: 

 

حضور در باشگاه سایپا و تقدیر از بازیکنان والیبال

 

حضور در وزارت ورزش و جوانان و جلسه با دکتر خادم معاون وزیر با موضوع پیگیری و حل مشکل اختلاف پیست اسکی شمشک و امکانات و تجهیزات این پیست

 

بازدید از بیمارستان فیروزآبادی شهرری و بررسی مشکلات به همراه وزیر بهداشت دکتر قاضی زاده

نماینده مردم تهران ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی دربازدید از بیمارستان فیروزآبادی گفت: مبلغ پنج میلیارد ریال اعتبار از طریق فرمانداری شهرستان ری برای راه اندازی سی تی اسکن بیمارستان فیروز آبادی اختصاص داده شده است.

حسین طلا افزود: با راه اندازی مجموعه سی تی اسکن این بیمارستان، دیگر نیازی به مراجعه بیماران شهرستان به دیگر مناطق استان از جمله تهران وجود ندارد.

براساس این گزارش حسین طلا به همراه  وزیر بهداشت در سفر خود به شهرستان ری از چهار حوزه و مرکز درمانی و بیمارستانی اورژانس جنوب تهران، مرکز بهداشتی - درمانی شهید یغمایی، بیمارستان فیروز آبادی و بیمارستان هفت تیر دیدن کرد.

اقدامات حسین طلا در حوزه ی انتخابیه

اقدامات حسین طلا در حوزه ی انتخابیه

 

حضور در جمع بیماران اعصاب و روان و حامیان خیر ایشان در بزرگترین مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی کشور

صدها تن ازحامیان بیماران روانی پنجشنبه شب همزمان با ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و آغاز هفته اکرام  در مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی رازی، گردهم آمدند.

مراسم با حضور صدها تن از نیکوکاران و دکتر" حسین طلا " نماینده مردم شهرری در مجلس شورای اسلامی، کارکنان و مسئولان بیمارستان روانپزشکی رازی و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شد.

همچنین در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از صنایع دستی مددجویان مرد و زن مرکز روانپزشکی رازی که شامل آثار این مددجویان در کارگاههای عروسک سازی، گل سازی، بافندگی، شمع سازی، سفالگری، معرق و جوراب بافی می شود، در معرض دید شرکت کنندگان قرار گرفت.

اقدامات حسین طلا در حوزه ی انتخابیه

نظر شما