شناسهٔ خبر: 100375 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نعمتی:

آمریکا طبق عادت هنگام امضای توافق زیر حرف‌هایش می‌زند

بهروز نعمتی43 نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: آمریکایی‌ها اگر صد بار پای میز مذاکرات بیایند باز هنگام امضای توافق، زیر همه حرف‌های خود می‌زنند.

به گزارش «نماینده» بهروز نعمتی عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارشکنی آمریکایی‌ها در مرحله آخر توافق هسته‌ای گفت: پس از اینهمه آمدوشد و مراحل مختلف در مذاکرات، صحت گفته مقام معظم رهبری درباره غیرقابل اعتماد بودن آمریکایی‌ها برای ما اثبات شد.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها اگر صد بار پای میز مذاکرات بیایند هنگام امضای توافق، زیر همه حرف‌های خود می‌زنند اظهار داشت: سابقه تاریخی آنها نیز این مطلب را ثابت می‌کند.

نعمتی بر ضرورت واکنش مشابه به این حرکت آمریکایی‌ها از سوی ایران تأکید کرد و گفت: ایران دارای حقوق و فناوری هسته‌ای است و آمریکایی‌ها اگر هزار بار دیگر بخواهند راجع به موضوع هسته‌ای با ما مذاکره کنند خطوط قرمز کشورمان بر جای خود باقی است و هیچ‌کس نمی‌تواند این فناوری را از ما بگیرد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: هم آقای کری و هم آقای اوباما باید بفهمند که همان‌طور که آمریکا به دنبال تأمین منافع خود است ایران نیز منافع خود را پی‌ می‌گیرد و با این روش نمی‌توانند به مذاکرات برد-برد دست یابند.

نظر شما