شناسهٔ خبر: 100365 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: روابط عمومی سپاه

سرلشکر جعفری:

تهدید نظامی علیه ایران جایگاهی ندارد

سرلشکر جعفری431 فرمانده کل سپاه درخصوص مذاکرات وین و تهدیدات برخی کشورها در خصوص پیامدهای به نتیجه نرسیدن مذاکرات گفت: آن‌ها می‌دانند که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و بیشتر از ما به این مذاکرات نیازمندند.

به گزارش «نماینده» سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با شبکه تلویزیونی العالم در خصوص روز قدس و آرمان آزادی فلسطین اظهار داشت: انشاءالله داریم به سوی آزادی همه ملت‌های مسلمان پیش می‌رویم.

وی تصریح کرد: وعده حضرت امام (ره) باید محقق شود و این وعده به تدریج در حال تحقق است و مردم عراق، سوریه، یمن، لبنان و فلسطین همه برای آزادی از زیر یوغ استکبار جهانی تلاش می‌کنند و حتما موفق خواهند شد و انشاءالله نوید پیروزی‌های بزرگ‌تری در راه است.

سرلشکر جعفری اظهار داشت: مقاومت تا پیروزی نهایی شعار امروز و حال و هوای مردم است.

فرمانده کل سپاه همچنین در خصوص مذاکرات وین و تهدیدات برخی کشورها در خصوص پیامدهای به نتیجه نرسیدن مذاکرات گفت: آن‌ها می‌دانند که هیچ غلطی نمی‌توانند علیه ایران بکنند و تنها راهی که برای نفوذ بین ملت‌های منطقه و به خیال خودشان رسیدن به نتیجه پیدا کرده‌اند ادامه همین حرکت است.

سرلشکر جعفری افزود: آن‌ها بیش از ما به این مذاکرات نیاز دارند؛ تهدید نظامی هیچ جایگاهی نداشته است؛ اگرچه آن‌ها در امر مذاکره کارکشته هستند ولی بیشتر از ایران به دنبال نتیجه مذاکرات هستند.

نظر شما