شناسهٔ خبر: 100065 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مرگ تدریجی رژیم صهیونیستی، آمریکا را به وحشت انداخته است

حقیقت پور43 نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مرگ تدریجی که امروز گریبان رژیم صهیونیستی را گرفته و این رژیم جعلی را در اوج انزوا قرار داده، اسباب وحشت آمریکایی‌ها را نیز فراهم کرده است.

به گزارش نماینده منصور حقیقت‌پور امروز گفت: رژیم صهیونیستی که در اوج ذلت است بیش از هر زمان دیگر در نقطه حقارت‌آمیزی قرار گرفته که به باور بسیاری از تحلیل‌گران باید در آینده نزدیک شاهد سقوط آزاد این رژیم در منطقه بود.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با حمایت‌های آمریکای جنایتکار در منطقه به هر رفتار خبیث و حرکت زشت دست زده تا شاید بتواند جایگاه خود را احیا کند، تصریح کرد: این رژیم جعلی روز به روز در باتلاق نفرت و خشم امت‌های اسلامی فرو رفته به طوریکه امروز حتی جرأت آن را ندارد که در برابر حرکت‌های گروه‌های شبه نظامی همچون حزب‌الله و مقاومت از خود تحرکی نشان دهد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس انزوای کامل رژیم صهیونیستی در منطقه را دلیل نابودی تدریجی این رژیم اعلام کرد و گفت: پیش‌بینی‌ها حکایت از آن دارد که این رژیم جعلی روز به روز در حال فنا و نابود شدن است و فلسطینی‌ها باید به سرزمین اصلی خود بازگشته و به تشکیل حاکمیت ارزشی و حکومت‌های دینی و اسلامی اقدام کنند.

حقیقت‌پور به نزدیکی روز قدس در دفاع از حقوق مردم فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: مردم ما بار دیگر در این روز، اوج نفرت خود را از رژیم صهیونیستی اعلام و به حامیان آنها با ندای بلند اعلام خواهند کرد که دیگر پشتیبانی از رژیم صهیونیستی بی‌معناست؛ چراکه این سیل خروشان، حامیان آنها را نیز با خود می‌برد.

وی با یادآوری اینکه امروز در یک جبهه مشترک و متحد، رژیم صهیونیستی و وهابیت تلاش می‌کنند تا به هر شکل ممکن به چهره اسلام ضربه وارد کرده و به نام دین به پیکره دین الهی خدشه وارد کنند، بیان کرد: روز قدس یادگار امام راحل است که به معنای واقعی ثابت کرد که جز با مقاومت نمی‌توان رژیم صهیونیستی را از پا در آورد.

حقیقت‌پور در ادامه سخنان خود اضافه کرد: تعبیر درست و دقیق فرمایشات امام راحل را امروز در انزوای رژیم صهیونیستی و زمینه‌سازی برای نابودی این رژیم شاهد هستیم در حالی که بر چهره مقاومت امت اسلامی و درخشندگی این حرکت روز به روز افزوده شده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه در روز جمعه با دهان روزه در صحنه دفاع از حقانیت مردم فلسطین و دیگر ملت‌های آزادیخواه در صحنه هستیم و با این حضورمان مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی می‌زنیم که همواره تلاش می‌کنند تا چهره اسلام را به زعم خود مخدوش کنند.

نظر شما